Kamu bankaları reklama para yağdırdı

Kamu Bankalarının 2023 Yılı Harcamalarında Büyük Artış

Üç kamu bankasının 2023 yılı faaliyet raporları, reklam ve ilan harcamalarındaki önemli artışı gözler önüne serdi. Kamu bankaları, toplamda 3,7 milyar TL harcayarak 2022 yılına göre %70’lik bir artış kaydetti.

Halk Bankası Reklam Harcamalarında Lider

Halk Bankası, 2023 yılında 1 milyar 777 milyon TL’lik reklam harcamasıyla kamu bankaları arasında zirveye yerleşti. 2022’de 1 milyar 190 milyon TL harcayan banka, harcamalarını %50 artırmayı başardı.

Ziraat Bankası’nın Reklam Harcamalarındaki Büyük Artış

467 milyon TL harcayan Ziraat Bankası, 2023 yılında reklam harcamalarını 1 milyar 122 milyon TL’ye yükseltti. Bankanın reklam giderlerindeki %140’lık artış dikkat çekici oldu.

Vakıflar Bankası Reklam Harcamalarını Artırdı

Vakıflar Bankası, 2023 yılında reklam ve ilan giderleri için 856 milyon TL harcadı. Önceki yıla göre %53’lük bir artış gösteren banka, harcamalarını artırmaya devam etti.

Tadilat Harcamaları da Rekor Seviyede

Reklam harcamalarının yanı sıra kamu bankalarının bakım ve onarım giderleri de dikkat çekiciydi. Ziraat Bankası, 3,8 milyar TL’lik tadilat harcamasıyla öne çıkarken, Halk Bankası 237 milyon TL, Vakıflar Bankası ise 420 milyon TL bakım ve onarım harcaması yaptı.

Kaynak: Odatv.com

Related Posts

Türkiye’nin çelik ürünleri ihracatı mayısta arttı

Çelik ürünleri ihracatı, mayısta geçen yılın aynı ayına göre miktar yönünden yüzde 21,1 artışla 1,4 milyon ton, değer yönünden ise yüzde 9,2 artışla 922,8 milyon dolar oldu.

ABD Senatosunda dev vergi paketi: 3,3 trilyon dolarlık tartışma başladı!

ABD Senatosu’nda kapsamlı vergi ve harcama tasarısı büyük tartışmalara neden oluyor. Tasarı, yapay zekanın düzenlenmesi ve sosyal politikalar konusunda partiler arası gerilimleri artırdı. Süreçte önemli siyasi çekişmeler yaşanıyor.

İstanbul’un haziran enflasyonu belli oldu -30 Haziran 2025

Son dakika…. İstanbul Ticaret Odası verilerine göre İstanbul’da enflasyon 2025 haziran yüzde 1,77 oranında artış gösterdi.

Üretici ile market arasındaki makas açıldı: Aradaki fark yüzde 600’ü buldu

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, haziranda markette 38 ürünün 26’sında fiyat artışı, 12’sinde ise fiyat azalışı görüldüğünü bildirdi. Haziranda üretici ve market arasındaki fiyat farkının yüzde 600 ile en fazla karpuzda görüldü

Vergi incelemeleri dijitalleşti: e-İnceleme sistemi kullanıma açıldı

Vergi Denetim Kurulu Başkanlığı (VDK), e-İnceleme Sistemi’nin bugün itibarıyla uygulanmaya başlandığını bildirdi.

Erdoğan: Her türlü şoka rağmen ekonomi programı sarsılmadı, güven tazeledi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Haliç Kongre Merkezi’nde TİM 32. Olağan Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde ekonomiye ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Erdoğan, “Son üç ayda yaşanan her türlü şoka rağmen program sarsılmadı, güven tazeledi. Risk primimiz düşüyor, TL’ye güven yükseliyor.” ifadelerini kullandı.